Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΜΑΣ - ΕΚΠΛΗΞΗ

ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΑΣ
 ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΑΣ
 ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ,,,
ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΗ ΣΑΚΟΥΛΙΤΣΑ
 ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ ΣΕ ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ ...
  









...ΚΑΙ ΜΕΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΟΨΗ ..


 ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ..


ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ !!





ΚΡΥΨΑΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ,,,,ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΜΑΣ ..ΚΑΙΙΙΙΙΙ..


..ΤΡΕΞΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΜΑΣ ,,








ΠΟΛΛΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ,,,,ΣΕ ΟΛΕΣ ..



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ  
ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΕΣ ,ΓΕΡΕΣ 
ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ !!!!!

6 σχόλια:

  1. ΣΕΒΑ, ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΑΛΛΑ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΡΑΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! ΠΕΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ, ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ, ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο θα 'θελα να μου έκαναν και μένα μια τέτοια έκπληξη!!!! Λοιπόν, του χρόνου θα το επιχειρήσω κι εγώ με τις μαμάδες μου, με έπεισαν οι φώτο σου! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!! Και η ακροστιχίδα όλα τα λεφτά!!! Μοναδική!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεβα μου χρόνια σας πολλά......Οι εκπλήξεις..,οι ευχάριστες ,λείπουν πια απο τη ζωή μας...Μπράβο που χάρισες αυτη την ανάμνηση στις μανούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχα όλα! όταν δουλευα στην επαρχία έκανα μινι γιορτούλα εκπληξη στις μαμαδες και ήταν τόσο ζεστα και συγκινητικά! απ΄οταν ηρθα στην πρωτευουσα που να στεριωσω μαμαδες!δούλεια δουλεια δουλεια ,ααααχ! π΄θστευω του χρονου να μου "κάτσουν"!
    σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ.ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΜΑΜΑΔΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΠΟΣΟ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΝ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΚΡΟΣΤΟΙΧΙΔΕΣ Ε;;;
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΠΡΗ ΧΑΡΤΟΣΑΚΟΥΛΑ
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!