(Μετακίνηση σε …)
Αρχική σελίδα
▼
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Κ ΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
Ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2ο
ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1ο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!