Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Οικογένεια ,, ονόματων συνέχεια!!

ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ,,ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΣ ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ  ΜΑΣ ! 


 ΚΑΡΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΑΠΟ Α4 ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΟΜΜΕΝΗ Η ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ Η ΚΑΠΝΟΔΟΧΟΣ ,,


ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ



 ΕΡΓΑΣΙΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ..





  
ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ/Η Η ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟ ΧΟΛΕΙΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
 ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ,,
ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΡΙΑΣ ΔΡΑΓΑΣΙΑ





ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ..












 ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΥΤΟ ......








 ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΨΗΛΟΚΟΝΤΟΥ
ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ  ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙ ΕΔΩΣΕ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ !!


Τα τρενακια ονοματα μας τελειωμενα πια ..


ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΣΕ ΠΟΛΥ ,,


6 σχόλια:

  1. ΤΙ ΌΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΣΕΒΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σέβα μου πολυ ομορφα ολα!!!Και της συναδελφου το παρουσιολογιο υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες εργασίες! Το σπιτάκι θα πρέπει να τους άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα Σέβα μου !!!Το σπιτάκι πολύ μου άρεσε!!!Πρωτότυπο και οικονομικότατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αψογο το σπιτακι...και το φύλλο εργασιας μου αρεσε....εχει διαδρομη
    και τα ονοματακια σουπερ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραιιιιιιιιιιιαααααααααααααΟΟΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!