Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

e-Twinning project :"Ήρωες φανταστικοί...Σε διαδρομή μαγευτική"






ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2ο 2/θ ΚΟΣΚΙΝΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ:
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ:
16
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
5 μήνες
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Ήρωες φανταστικοί σε μαγευτική διαδρομή

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ 14 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ  ΣΕΡΡΕΣ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  ΚΡΗΤΗ  ΙΩΑΝΝΙΝΑ  


Συνταξιδιώτες μας στο ταξίδι είναι:
1.Η Διόνη Κανέρνη και το Νηπιαγωγείο Γαρδικίου Θεσπρωτίας  

2.Η Δέσποινα Παρταλά και η Γεωργία Νταντινάκη από το 14ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χανίων  
3. Η Φαίη Ναούμ και η Χρυσάνθη Kαρπάτση από το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Κάτω Καμήλας Σερρών
4. Η Αθηνά Ζησοπούλου από το 4ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης.
5. Η Άννη Λιβαθινού από το 38o Nηπιαγωγείο Πατρών(Μποζαΐτικα), Πάτρα   
6. Η Αριάδνη Ευαγγελοπούλου  απο το  29ο ολοήμερο Νηπιαγωγείο Σερρών 
7. Η Πόπη Παπουτσάκη από το 5ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας  
8. Η Κική Μιχαλάρου από το 2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ν.Μουδανιών Χαλκιδικής 
9.Η Άννα Τσιγκερλιώτη από το 33ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης  
10. Η Κατερίνα Καλαιτζάκη από το Νηπιαγωγείο Κεντριού Ιεράπετρας.

Σκοπός του προγράμματος μας είναι:
Η δημιουργική γραφή στο Νηπ/γείο.Η προώθηση της συνεργατικήςμάθησης και γραφής μέσα από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e-twinning.Να συνδέσουν οι μαθητές το πώς και γιατί γράφουμε,να αρχίσουν δηλαδή να συνειδητοποιούν την κοινωνική διάσταση του γραπτού λόγου.



Στόχοι:

1.Ανάπτυξη δημιουργικότητας και φαντασίας των μαθητών,με τον πειραματισμό και εξοικείωση τεχνικών γραφής.
2.Επαφή με τη λογοτεχνία και εμπλουτισμός προφορικού λόγου.
3.Ανάπτυξη της ενσυναίσθησης(θέασης των πραγμάτων με τα μάτια του άλλου)
4.Εμπλοκή σε συνεργατικές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής,κάνοντας χρήση εργαλείων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας(ΤΠΕ),μέσω του προγράμματος etwinning.
5.Δημιουργία παραμυθιού-ιστορίας.




Περιγραφή


Σε μικρές ομάδες τα παιδιά θα γνωρίσουν μια διαδικαστική προσέγγιση των φάσεων της συγγραφής
παραμυθιού.Μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις και δραστηριότητες ενταγμένες στο πρόγραμμα etwinning,τα παιδιά θα δημιουργήσουν έναν χαρακτηρισυικό ήρωα δικό τους,ο οποίος μαζί με τους υπόλοιπους ήρωες των άλλων νηπιαγωγείων,θα εμπλακεί σε ένα παραμύθι,που θα δημιουργηθεί από τα παιδιά,ακολουθώντας συγκεκριμένες τεχνικές.

Στη συνέχεια θα δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και στις συνεργαζόμενες νηπιαγωγούς,να παρουσιάσουν τη δουλειά τους,το δικό τους παραμύθι,με σύγχρονα εργαλεία όπως:chat e-mail,MP3,TwinSpace,άλλο λογισμικό(power point,φωτογραφίες και σχέδια),ακουστική διάσκεψη,εικονικό περιβάλλον εκμάθησης(κοινότητες,εικονικές τάξεις....) επικοινωνία μέσω skype,
ημερολόγιο του έργου,φόρουμ.
  
Η δημιουργία του παραμυθιού θα ολοκληρωθεί σε πέντε φάσεις:

1. Γνωριμία των συνεργαζόμενων τμημάτων
2.Δόμηση ενός χαρακτήρα και το περιβάλλον στο οποίο ζει  ανά τμήμα
3.Συγκέντωση όλων των χαρακτήρων από τις νηπιαγωγούς
4. Σύνθεση της υπόθεσης του παραμυθιού
5.Παρουσίαση του παραμυθιού στις υπόλοιπες ομάδες 


~~ΚΑΛΗ ΜΑΣ..... ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ~~~

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Η ΦΩΤΟ ΤΟΥ LOGO TOY ΕΡΓΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝ ΑΠΟ ΕΔΩ
http://www.mythoplastes.gr/

1 σχόλιο:

  1. Καλή διαδρομή να έχετε!!!!Εμείς εδώ θα περιμένουμε να μας διηγηθήτε πράματα και θάματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!