Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

~~~ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ~~

  ΠΟΣΤ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΞΑΔΕΛΦΗ  ΜΟΥ ΠΟΥ  ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΣΤΟΛΙΣΜΟ

  ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΜΙΚΡΗ ΑΛΙΚΗ ΣΟΥ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΚΗΡΟΠΗΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΓΥΨΟ ΒΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΕ Σ
ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΓΥΨΟ
ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΠΛΟΣ ΜΕ ΚΟΥΤΑΚΙ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΜΠΑΛΛΕΣ ΓΙΑΤΟ ΔΕΝΤΡΟ
ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣΚΑΙ Ξ. ΚΑΡΠΟΥΣ
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ



 ΣΙΝΤΙ ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ  ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΞΥΛΙΝΗ ΣΠΑΤΟΥΛΑ ΦΙΟΓΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΛΙΝΑΤΣΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟ ΦΥΛΛΟ ΧΑΛΚΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΕ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΚΕΙΚ....... .ΜΗΝ ΡΩΤΑΣ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ,,ΜΟΥ ΤΟΦΕΡΕ ΜΙΑ ΜΑΜΑ ...
ΜΙΑΜΜΜΜ ΜΙΑΜΜΜΜΜ


5 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΕΒΑ ΜΟΥ !!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΣΙΝΤΙ ,ΤΟ ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τον χιονάνθρωπο με το cd το είχα κάνει πέρσι όπως και τις κουτάλες ημερολόγια!!!!μπράβο Σέβα μου πολύ ωραίες ιδέες...αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεβούλα με την μεγάλη καρδιά που μας κάνει καιευθυμούμε με τα κόλπα σου! Σου εύχομαι και φέτος να κάνεις όμορφες κατασκευές που εκτός από το στολισμό της τάξεως και των σπιτιών μας να είναι επικοδομιτικές για τα παιδιά! Ξέρεις εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σεβα μου ευχαριστω πολυ που ανταποκριθηκες αμεσως στην επιθυμια μου!!!! ειναι τελειες ιδεες, θα φτιαξω οτι μπορω και θα σου στειλω φωτογραφιες!!! η Αλικη θα ξετρελαθει με το φεγγαρακι που της αρεσει πολυ!! το βλεπει στον ουρανο και το κανει μμμαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!