Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ..ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ

Αυτήν την εβδομάδα το κάθε παιδί παρουσίασε τον εαυτό του στα υπόλοιπα παιδιά, μίλησε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ικανότητες του κι ένοιωσε μοναδικό .
Όλοι μαζί στην συνεχεία οι μοναδικοί και απίθανοι γίναμε ομάδα!!
Διαβάσαμε κι επεξεργαστήκαμε  βιβλία γι αυτο  το θεμα 
όπως<< Εγώ Ο απίθανος>>
 , <<Η Μέλπω η μοναδική>>, και <<Κοιτά τι μπορώ να κάνω μόνος μου >>!

Από το σπίτι στην συνέχεια έφεραν τα αγαπημένα τους προσωπικά αντικείμενα και τα παρουσίασαν στην τάξη σαν παρουσιαστές τηλεόρασης!!
 Μέσα από την παρουσίαση αυτών ξεδιπλώθηκα και  κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους  και ταλέντα.πχ 
Κάποιος αγαπάει πολύ τα βιβλία ,άλλος   θέλει να  παίζει καραγκιόζη ,άλλη  να φροντίζει ζωάκια ,άλλος να ψαρεύει  .....



ΕΚΤΑΚΤΑ  ΝΕΑ 
ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ/Η...



ΠΟΙΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ;;

 ΄ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ - τμημα κυρίας ΕΙΡΗΝΗΣ 



 ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ  ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΜΟΥ 

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ  ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ 

ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ 
\

ΠΑΙΖΩ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ   ΕΧΩ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΔΩ 
 ΠΑΩ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ 


ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 
 ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ 




 ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ 
 ΤΑ ΜΩΡΑ 
 ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑΤΡΟΣ 
 ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΟΝΥ 

 ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

 ΟΙ ΜΟΝΟΚΕΡΟΙ 
  

 Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 
 ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ 



 ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΟΛΑΖ -ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ 


ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΠΑΛΑΜΗΣ 

ΤΜΗΜΑ ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ 
ΤΜΗΜΑ ΚΥΡΙΑΣ ΑΝΝΑΣ 

ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΑΝ ΠΑΖΛ 


ΤΜΗΜΑ ΚΥΡΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ




ΜΑΘΑΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ








 ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΜΑΣ ΨΗΛΑ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!