Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΓΑΤΟ...ΧΩΡΙ μιαουυυυυ

MIAOYYYYYYYYYYYYYYYYYY


(Προσοχή :όποιος εχει αλλεργία στις γάτες μην κοιτάξει ..ούτε ..καν χαιδέψει αυτό το ..ποστ!!)

Ενα  απόγευμα που λέτε πήγαμε μια βόλτα στην περιοχή Καλλιθέας με τις κόρες για λίγο μιας και ήταν ηλιόλουστη μέρα!
Με το που παρκάρουμε βλέπω από το παράθυρο καμιά 30 -αριά γάτες ,όλων των χρωμάτων και μεγεθών... άσπρες, μαύρες, γκρι ,πορτοκαλί ......ολόκληρο ''γατοχώρι'' με θέα τη θάλασσα!!!
                                                 ....Χεχε ''γάτες'' οι γάτες........
Εξηγείται βέβαια αυτό γιατί η περιοχή έχει αρκετούς ψαράδες καλαμιδάδες που τις ταίζουν από ότι ειδα μια χαρά .
Ευτυχώς η ψηφιακή είναι μόνιμα στο αυτοκίνητο ....
και ιδου ..μερικές ψιψίνες και ψιψίνοι..
Το μόνο που μου λείπει τώρα είναι...... .το ''νιαου βρε γατούλα στο media player ''
...πάω νατο βρω ..... τσα τσα τσα!!!!
<<ε ψιτ εσυ  .τράβα φέρε  τίποτα για  φαί ...αντε κουνήσου>>


~~~~~~I feeel goodddddddd!!!!!!!!!!
-Τι το περίεργο είδες κυράμου και βγάζεις φώτο ,,ε;;΄  π'αλι στο Φεις μπουκ θα με δω  πρώτη μούρη ;;; ... θέλω πνευματικά δικαιώματα η γάτα....σε ψαράκια αν γίνεται χεε χεχεχε!!!!






-Άμα ξανακοιτάξεις εκείνη την μαυροτρίχω ,,θα σου κάνω κεφαλο -κλίδωμα..ακούς;


Υ.γ: Δεκτές και οι δικές σας λεζάντες για τις γατούλες  μου ...διαλέξτε μια και πείτε μου!!!

1 σχόλιο:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕΒΑ ΜΟΥ ,ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΠΗΓΗ ΓΕΛΙΟΥ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ,ΤΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΙΜΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ ,ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...ΧΕΧΕ!!!
    ΤΣΑ,ΤΣΑ ΤΣΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!